Filiz Dilmaç

Yaşayanların değil de ölülerin yaratılabilmesinin ne kadar tuhaf olduğunu geçirdi aklından
Sayfa 60
Reklam
En sevgili Ey sevgili Uzatma dünya sürgünümü benim
Puan vermedi·320 syf.··
2022 1. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 09 Ocak 2022 22:58
"İnsan neden okur?" Sorusunun bendeki yanıtı bu. İnsan kendini tanımak için okur. Bunu da ancak olgunluğa erişmiş bir insan idrak edebilir. Madem insan olarak doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım. Bu cümlelerden insanın insan gibi yaşaması,kendini tanıması, birey olarak kendini sevmesinin ne kadar önemli olduğunu fark ettiriyor. Seksen yıllık ömrünü, bilgisini,tecrübelerini, önerilerini paylaşıyor okumaya değer bir kitap. En çok hoşuma giden kısımlardan bir tanesi on yıl sonraki kendine mektup yazma fikri. Ben beş yıl sonraki kendime yazdım. On yıl çok uzun geldi; eh biraz sabırsız bir insanım. Beş yıl sonra görüşürüz ben️( tâbi ömrüm vefa eder mi Allahû âlem)
İnsan
Var mısın?Doğan Cüceloğlu · Kronik Kitap · 202137,8bin okunma

Filiz Dilmaç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·320 syf.··
21 günde okudu
·
2022 1. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.5/10 · 37,8bin okunma
Allah'ım senin rızan için sabrediyorum. Tek istediğim benden razı olman. Amin