Unutmadığım çocukluk anılarımdan biridir; yıllarca çamur deryası olup hiç el atılmayan yollar bir devlet büyüğü ziyaret edeceği zaman hemen asfaltlanırdı. Özet şu; biz insana "insan" olduğu için değil, gücü kadar değer veriyoruz.
İlk defa bir kitabı yarım bıraktım. Okumayı düşünmüyorum. Ütopik bir kitap ve yazdıkları ile vermek istediği düşünce ile bana göre çelişiyor. Dünya düzenine farkındalık kazandırmaya çalışmaya çalışmış ama bunu yaparken eleştirdiği kısım ile çelişmiş. Mesela kadın bedenini bir obje olarak eleştirmiş ama kitabın sürükleyici olacağını düşünüp o da obje olarak kullanmış. Söyleyeceklerim bu kadar teşekkür ederim