Polisiye sevmeyen biri olarak şans eseri tanışıp deli gibi bağlandığım Ahmet Ümit’ten okuduğum 3.kitap…
Yani olay örgüsü güzel, üslup zaten akıp gidiyor her karakter bir diğerinin tamamlayıcısı.Ama sonunu tahmin etmek bi tık hayalkırıklığı yarattı bende her ne kadar gerçekten çok tatmin edici olsa da.
Wulf Dorn etkisi olsa gerek️
“Onlar yeni bir çağın çocukları. Sorumlulukları kadar haklarını da biliyorlar. Aslına bakarsanız sorumluluklarından çok haklarını biliyorlar ya. Belki aralarından gözü kara birileri çıkar da…”
“Weedon Scott, Beyaz Diş’i kurtarma görevini üstüne almıştı - ya da daha doğrusu insanoğlunun Beyaz Diş’e yaptıklarının günahından kurtarmak görevini.”