Herkese Merhaba
Devney’İn yeni serisi ile devam ediyoruz. Kötü bir kitap değildi bence ama iyide değildi. Ortalama bir kitaptı benim için...spoi olacaktır.
Konusuna gelirsek; Montana, Clifton Forge’un eski motosiklet kulübünün liderleri Kingston “Dash” Slater ile kasabanın gazatesinin yeni sahibi olan Bryce Ryan hikayesini okuyuruz. Bir kadın vahşice öldürülüp tüm işaretler kulübü gösterdiğinde; Bryce, bu kulübün başına çöker ama önündeki engel tabi Dash olur.
Hikayemiz böyle başlıyor ilerleyiş bakımında diğer serisine göre bır tık daha iyidi bence , ama ben karakterele bek ısınamadım. Kadın karakter bır tık daha iyidi ama erkek karakteri hiç sevmedim. Bide aralarında çekimi pek sevmedim, yani şunların hiç erkek ve hiç kadın görmemiş gibi tavırları beni benden alıyor. Aşkları ise yani ben tatmin etmedim, kadının aşkını daha cok begendım, adamı sevmediğim için cokta etkılemedi beni…
Hikayemizdeki polisiye olayı idare ederdi, merak ettim kim yaptı? Neden yaptı diye ? ama süprizzz bu kitapta bunu öğrenemıyoruz, ben şok oldum yani ne olduğunu öğrenmeden kitabın bitmesine… buda galiba katil aslında kız kardeşi etkılediğinden onun kitabından okuyacagız… ama bence hiç gerek yoktu. Hiç bir şey bilmeden , zaman atlama olayına gitmiş Mutlu son yazacam dıye anlamsız olmuş, kitabın gidişatıda bozmuş…
Gelelım beni kitapta delirtten kişiye; başroller değiller bu sefer öyle olsa bu puan bile zor bende… Dash babası, şerefsiz adam gebermeyı herşeyi hakedıyor neden mi? güya hayatının aşkı olan kadını , aldatmamış şerefsiz pıslık… hemde karısının en yakın arkdaşı ile… ondan bir cocukta yapmış … ve bunu karısına söylememiş, karısı yani dash annesi bu şerefsız yüzünden öldürüldü… bide karısına öyle böyle aşık degılmış,küfür edecem şimdi agzımı bozuyorlar bak yaaa… kadın 30 yıl sonra
Yine bir Agatha Christie farkı.Muazzam bir kitap.Sona kadar herkesin katil olduğunu düşündüm.En sonda ters köşe yaptı.onu okumak çok keyifliydi.devammmm)
Stefan Zweıg bilindik bir yazar ve kitapları oldukça da popüler. Ben ilk defa okuma fırsatı bulabildim
Hem kısa hem de akıcı olduğu için bir günde okuyup bitirdim
Kitabın farklı bir enerjisi vardı aslında birşeyler anladım da anlamadım da alışılmışın dışında birşeyler hissettim
Güzeldi :) Okumalara devammmm
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2023171,9bin okunma
Hem eylül ayında okuduğum ilk kitap hem de yazarın okuduğum ilk kitabı :) Güzel bir başlangıçtı benim için, bu etkinliğe iyi ki de katılmışım.
Katılmama vesile olan Miraç kuzugüden hocama ve böyle bir etkinlik düzenlediği için Ebru Ince ye de çok çok teşekkür ederim :)
Osman Şahin'in (bu kitaptan anladığım kadarıyla) iyi bir yazar olduğunu düşünüyorum. Daha fazla kişi tarafından da okunması gerektiğine inanıyorum.
Kitaptaki satırları okurken içim çok gitti. Özellikle yapılan o işkencelerde...
Arada bir elimle gözlerimi kapadım veya (istemsizce) hızlıca geçtim işkence yerlerini...
Okuduğum şeyler, işkenceler, haksız yere suçlamalar, zulümler gözümün önünde canlandı ve gerçekten kötü oldum, olmadım diyemem. Özellikle haksız yere ceza çeken insanlar için.
Eminim bu kitap empati duygunuzu bir tık da olsa arttıracaktır.
Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim
Güzel bir başlangıçtı etkinliğe devammmm :))