Mobbinge uğrayan sağlıkçılar için SİMER hattını kurulması tabi ki olumlu bir gelişmedir, peki ancak yıllar boyunca tek başına bırakılıp, hemşeri olanlar, torpilli olanlar, aynı soyadlı olanlar, aynı partili olanlar, aynı ideolojili olanlar, aynı takımlı olanlar ve AYNI SADİST RUHLU OLANLAR tarafından korkunç sözlü ve duygusal mobbing işkencelerine maruz bırakıldıkları için psikolojisi çöküp intihar eden, polislerin, savcıların, öğretmenlerin ve diğer kamu görevlilerinin gittikçe artan intihar oranlarını düşürmek için Devletin diğer kamu personellerine neden mobbing önleyici herhangi bir hat ya da uygulama yok?