Hani herkes kendi kafasının içinde kendisi hakkında bir öykü anlatır. Daima. Sürekli. Bu öykü seni olduğun kişi yapar. Kendimizi o öyküye dayanarak şekillendiririz.
"Üniversite'nin altında en çok istediğim şeyi buldum. Ama hiç de beklediğim gibi çıkmadı." Tarihçi'ye kalemini almasını işaret etti. "Zaten gönlünde yatana kavuştuğun zaman hep öyle olmaz mı?"