Çok güvendiğimiz kişilerin bile ne zaman ne şekilde davranacağının garantisi yoktur. "Başkalarının fikirlerinin, tercihlerinin bizim
hayatımız üzerinde bir etkisi olmasına izin veriyorsak, bu "başkası"
annemiz/babamız bile olsa suçlu bizizdir ve birey olmasını, yetişkin
olmasını öğrenmek, kendi hayatının, hislerinin, adımlarının sorumluluğunu almak demektir.