“Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet ,bunun hayatımın en mutlu anı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu. Derin bir huzurla her yerimi saran o harika altın an belki birkaç saniye sürmüştü, ama mutluluk bana saatlerce, yıllarca gelmişti.”
“Gerçekten sevilmeye değer şeyleri candan sevdik mi , sevgimizi önemsiz , tatsız tuzsuz ve boş şeylere harcamaktan sakındık mı , yavaş yavaş aydınlığa varır , gücümüzü pekleştiririz .”