Bütün kızların mutlu olduğu bir kitap. Ama sadece bir kitap. Hatta dünyanın en aptal ve en yalancı kitabı! Çünkü o kızlar gerçekte yoktu. Eğer olsalardı, o sayfalara fotoğraflarını koyarlardı. Suluboyayla yapılmış gibi duran resimlerini değil.. Fısıldadı:
"Allahım,inşallah rüyamda ölürüm"
"Uykumda"