D

D
@dibie
dünyanın en yalnız insani
Doğunca açılan, ölünce kapanan bir çift göz. Ne ağız bir işe yarayacaktı, ne de ses telleri.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bütün kızların mutlu olduğu bir kitap. Ama sadece bir kitap. Hatta dünyanın en aptal ve en yalancı kitabı! Çünkü o kızlar gerçekte yoktu. Eğer olsalardı, o sayfalara fotoğraflarını koyarlardı. Suluboyayla yapılmış gibi duran resimlerini değil.. Fısıldadı: "Allahım,inşallah rüyamda ölürüm" "Uykumda"
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat
Kurtulacaktı yanlızlıktan! bir yolunu bulacaktı.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanın görmediği şeyler yok olmazdı ki! Hem düşmanı gözetleyemedikten sonra gizlenmenin ne anlamı vardı?
Sayfa 14·Kitabı okudu
Edebiyat
Boğazına ip geçirilmiş hangi milyoner bir soluk hava için milyonlarını feda etmez?
Sayfa 98
Edebiyat