Allahım.. Çalıkuşu. Gerçekten ama gerçekten bayıldığım bir kitaptı. Yer yer sinirlendiğim, hüzünlendiğim merak ettiğim ve hayret ettiğim bir kitaptı. Çok fazla ağladığımı hatırlıyorum.
Neredeyse, 1.5 yıl önce okuduğum bu kitabın bende derin etkiler bıraktığını hatırlıyorum. Okurken ağlamaktan kızardığımı ve içimin titrediğini hatırlıyorum. Herkesin okuması gereken bir kitap.