Gerçekten diyecek tek lafım yok etkisindeyim ve uzun bir süre etkisinden çıkabileceğimi düşünmüyorum. Sürekli kitapta ismi geçen şarkıları dinliyorum. Çok güzeldi çok özeldi ve benim için değer çok ayrı.
Allahım.. Çalıkuşu. Gerçekten ama gerçekten bayıldığım bir kitaptı. Yer yer sinirlendiğim, hüzünlendiğim merak ettiğim ve hayret ettiğim bir kitaptı. Çok fazla ağladığımı hatırlıyorum.
Neredeyse, 1.5 yıl önce okuduğum bu kitabın bende derin etkiler bıraktığını hatırlıyorum. Okurken ağlamaktan kızardığımı ve içimin titrediğini hatırlıyorum. Herkesin okuması gereken bir kitap.