Herşeyi biz, kendimize yapıyoruz. Asrımızın başından bu
yana milletimizin yemeyip yedirdiği, içmeyip içirdiği,
giymeyip giydirdiği, okumayıp okuttuğu ve nihayet bağrına basıp himaye ettiği bazı sözde ilerici aydınlar var ya,
işte onlar, bir yandan bu devletin imkânlarını harcıyor,
diğer yandan o devleti yıkmak için hepimizin beyinlerine
kezzap katranı fikirler zerk edip bizi bölüyorlar, Sonra da çıktıkları kabuğu beğenmeyen civcivler misali kürsülerden, meydanlardan çalım satıyor, asıyor, kesiyorlar.
Evet, ellerinde silah değil kalem var ama bence şu anda yurdumuzda vurmaya, öldürmeye, kırmaya, dökmeye devam
edenler yalnızca bunlar.
Türklüğün ve İslam'ın kültür ve medeniyetini canı pahasına koruyan, milli ve mukaddes değerlerine sahip çıkan, vatan ve milletin bütünlüğü için
feda olan, can veren gençleri utanmadan ortaçağ özlemcileri, gericiler, faşistler, ırkçı şovenistler diye itham ederek yapıyorlar üstelik bunu.