Dila Ceren

Dila Ceren
@dilacerenn
"Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine,hiç kimse elimizden alamaz. Gerçekten bize ait olan, er veya geç bizim olur. ...Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir; bize ait olan birlikte gelir, bizimle beraber yürümeyeninse bizi durdurmasına izin vermemeliyiz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insan, bizim onda kendimize uygun bulduğumuz yanlardan çok farklı değil midir aslında?
" 'Efendim aşağı,efendim yukarı' diye etraflarında dört dönüp duran kadınlardan değil de artık kendi kendimizin efendisi olduğumuzun,kısacası eski kölece anlayışları rafa kaldırdığımızın farkındalar mı sence?"
"...resim yaparken insan hep biraz âşıktır aslında.Bana hep insan resme içindeki âşık bir yanı döküyor gibi gelir."
Ruhumuz;yapacağını gösteriş için yapmamalı,her şey içimizde,hiçbir gözün görmediği en gizli yerimizde olup bitmelidir.