"Gerçekten bize ait olan bir şeyi Adine,hiç kimse elimizden alamaz. Gerçekten bize ait olan, er veya geç bizim olur. ...Yapmamız gereken tek şey yolumuza devam etmektir; bize ait olan birlikte gelir, bizimle beraber yürümeyeninse bizi durdurmasına izin vermemeliyiz."
" 'Efendim aşağı,efendim yukarı' diye etraflarında dört dönüp duran kadınlardan değil de artık kendi kendimizin efendisi olduğumuzun,kısacası eski kölece anlayışları rafa kaldırdığımızın farkındalar mı sence?"