Dilan

Dilan
@dilan73789
Ölülere acıma Harry! Yaşayanlara acı. Her şeyden çok da sevgisiz yaşayanlara. 12.01.2022
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
12 .01
"Öldü, işte o kadar ,neden öldüğünün önemi yok, bir insanın neden öldüğünü sormak saçma bir davranış ,ölüm nedeni zaman içinde unutulur ,yalnızca o tek sözcük kalır,ÖLDÜ! "
Bazı şeyler geri gelmiyordu, insan bir daha geri dönemiyordu, insanın içinde bir şeyler ölüyor ,yanıp kül oluyordu.
Edebiyat
"Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokar." -Nazım Hikmet
Söz
"Hissedilen her şeye cümle kurulamıyor..."