Yaşamak isterdim Nazım’ın
dizelerinde inatla,
Bıkmadan,usanmadan ,davamdan
kaçmadan..
Umut olmak isterdim Süreyya’nın
çocukluğuna,İçine akıttığı gözyaşlarına,
sevilmemişliğin hissettirdiği yanlızlığa.
Bir kuç gibi konmak isterdim mesela
Turgut un umuduna
Ve sevinmek isterdim göğe bakma
Durağında.
Aşkı izlemek isterdim Ahmet’in gayretinde,
Gözlerinde,
Soluksuz kalırcasına atan kalbinde ve
Sonsuza uzanan sevgisinde
Bakmak isterdim en çokta
Hasretinde prangalar eskitilen sevgiliye…