Bazen çocuk kitapları okumak canım çekiyor. Ve Kral Şakir çok eğlenceli diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum (çizgi filmi olan her kitap güzeldir bence)
Dikkatli dinlemek için gözlerimi kapatmaya, körlerin bizden daha iyi duyduklarını öğrendiğim zaman başlamıştım. Ve o günlerden sonra hayatımın bütün karanlık koridorlarından geçerken de gözlerimi kapalı tuttum. Daha iyi dinlemek, daha iyi koklamak için…
Hepimiz öleceğiz. Gözlerimizi hayata yumunca yaptığımız kötülükler silinecek mi? …. Necdet yaşarken iyi biri değildi, ölünce de iyi bir insana dönüşmedi.
Bir heyecanla başladım ama hüsran.. O kadar sıkıldım ki yarısına zor geldim. Belki bir gün tekrar dönerim. Korku gerilim romanı olarak bu yazarın bu kitabını önermem. Ergen hikayesi gibi ama kopukluklar var zaten incecik boş geldi. :(