dilara kocyigit

dilara kocyigit
@dilarakocyigit
Hemşire
Mezun
Izmir
GAZIANTEP, 29 Temmuz 1998
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
-Hep geçer diyorlar ya Orlic. Sence geçer mi? -Geçer elbet efendim; bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer. Ama mutlaka geçer.
Edebiyat
Reklam
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz.
Edebiyat
Bütün ömrünce anlaşılmayı bekledi..
Edebiyat
"..iyi ki ahiret var.."
"..Hakkıyla ahiret gününe inandığımızda ne başımıza gelen sıkıntılar ümitsizliğe kapılmamıza sebep olur ne de gücümüzün yetmeyeceği haksızlıklar karşısında sarsılır, bezginlik duyarız. Aksine o güne güvenip "iyi ki ahiret var" der, teselli buluruz.."
Reklam