Dilara

Dilara
@dilaraun
Dünyada barış, insanda iyi niyet olmalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haydi,git Vanka,erteleme bunu. Ateşi kıvılcımken söndürmezsen,her şey için çok geç olacak.
Öğrendim ki insanlar sevgiyle yaşarmış.
Çünkü insanlık tarihi davetsiz misafirleri sevmezdi; kahramanlarını kendi seçer, ne kadar usandırıcı bir çabaya girerlerse girsinler hakkı olmayanları acımasızca geri çevirirdi. Talihin ilerlemekte olan arabasından bir kez düşen kişi, arabaya bir daha yetişemezdi.
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır