dilara

dilara
@dilarayim
"kimse kimseyi tanıyamaz. tanıdığımızı sanarız. tanıdığımız kadarına inanırız. eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olmaz"
Sayfa 57·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"hayatını çalışarak kazanmak zorunda olan bir kız dikkatli davranmalıdır..."
"aşkın, gözü kapalı uçurum kıyısında yürümek olduğunu bilen biri âşık olur mı hiç?"
Sayfa 222·Kitabı okudu
"birisine âşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısından yürümek demektir."
Sayfa 108·Kitabı okudu
"sizden bir şer rica edebilir miyim?" diye sordu. "tabii." dedim. "hayatım dahil her şeyi isteyebilirsin."
Sayfa 100·Kitabı okudu