Dilay

Dilay
Geleceğimi çiçeklendirmek için okuyorum.
Türk Dili ve Edebiyatı
48 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam
Daha otuz beşimize basmadan her şeyin bittiğini, işin tamam olduğunu; aşkın, arzunun, ümit ve ihtirasın artık bir daha uyanmamak üzere sönüp gittiğini kendi kendimize itiraf etmek; kendi kendimize, bütün mutluluk ve başarı kapılarının kapandığını söylemek ve gelip, burada bir ağaç gibi yavaş yavaş kurumağa mahkûm olmak. Böyle mi olacaktı?
Sayfa 17·Kitabı okudu

Dilay

, bir kitap okudu
6/10
·152 syf.·
25 saatte okudu
·
2021 1. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,6bin okunma
Ülkemiz, topraklarında yaşayanlara düzgün bir hayat sunamayacak kadar yoksul mudur?
Sayfa 16·Kitabı okudu

Dilay

, 2021 okuma hedefini güncelledi.
2021 güzelliklerinle gel..
2021 OKUMA HEDEFİ
30/30 kitap - %100 tamamlandı
30 kitap okudu
30 kitap
7,7bin sayfa
5 inceleme
70 alıntı
kitap
Reklam