Anka ..

Anka ..
@dilbercinar
Tu nescis fines Dei - “Astroloji kendi içinde aydınlatıcı bilgiler içeren bir bilimdir... Bana çok şey öğretti... Ona çok şey borçluyum...”
Henüz günlerin akşamı olmadı. En kötü en son gelir. İlk vuran yelkovan en iyi vurur. En derin kuyulardan anlamsızlık boşanır, Nil gibi bereketli. Çiçekler solana dek kokar. Olgunluk baharın en son deminde gelmeli, yoksa hedefini ıskalar:’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Siz başlamayı bile göze almadınız… Benimle yaşanmazmış. Ne biliyorsunuz?”
“Hissediyorum. Yeryüzünün ağırlığı içime işliyor, ıslak soğuk kefen gibi sarıyor beni, geçmiş acıların kasvetli üzüntüsüyle eziliyorum:’
“Yeryüzünün dumanlarına, karanlığına inme. Üzerinde çalışmaya devam ediyorum ve güneş gibi kalmanı isterim. Yoksa aşağıda, yeryüzünün karanlığında yaşama yürekliliğini yitiririm. Sesini işiteyim yeter. Seni bir daha ete kemiğe bürünmüş görmek istemiyorum. Bir şey söyle! Derinliklerden, belki de korkunun içime aktığı yerden:·
O: “Bırak gideyim. Sana yenilenmiş bir biçimde döneceğim. Güneşi görüyor musun, nasıl da batıyor dağların ardında kıpkızıl. Bugünün işi yapıldı ve yeni bir güneş dönüyor. Neden bugünün güneşine ağıt yakıyorsun?” B: “Gece çökmek zorunda mı?” O: “Günün anası o değil mi?”