düşler ülkesindeki üzgün pir

düşler ülkesindeki üzgün pir
@dilbersah
Sahici olmak gerek özlüyor musun beni? Okuduğun kitap satırlarında düşüyor muyum aklına, Dinlediğin şarkının nakaratında ~Anonim
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Provası yok bu hayatın. Ne yeniden yaşamak mümkün, Ne de yaşadıklarını silebilmek. Önemli olan İlk defa değil son defa Sevebilmek.. Oğuz Atay
Şiir
"Sürekli konuşmak iletişim kurmak değildir" ~Sil Baştan (2004)
Film
Bazen bir denizin ortasında kaybolmuşum Gözlerin.. Ne de güzel gülüyor... Bazen bir ormanda kaybolmuşum Saçların.. Ne de güzel parlıyor... Bazen gökyüzüne takılı kalmışım Gülüşün.. Ne de güzel ışıldıyor... ~Halit Akca
Şiir
Çok fazla gözyaşı akıttım Kalp kıran şafaklarda -Total Eclipse
Dizi/Film