thedilenk

thedilenk
@dilekgl
Bu dünyada en şanslı olanlar bence çirkinlerle aptallar. Yan gelip yatarak yaşam denen oyunu ağzı açık seyredebilirler. Zafer denen şeyi bilmeseler bile hiç değilse yenilgiyi de tatmazlar. Aslında hepimizin yaşamamız gerektiği gibi yaşar onlar kaygısız, kayıtsız, çalkantısız. Başkalarının mahvına yol açmadıkları gibi kendileri de onun bunun elinde telef olmazlar.
Sayfa 14 - can yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

thedilenk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·311 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
2021 6. kitabı
Kemal Tahir
8.3/10 · 1.019 okunma

thedilenk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
37 günde okudu
·
2021 5. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,2bin okunma
“Aslında körlük, umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı.”
Sayfa 213·Kitabı okudu
Tam anlamıyla insan gibi yaşayamıyorsak, en azından tam anlamıyla hayvan gibi yaşamamak için elimizden geleni yapalım.
Sayfa 123 - Kırmızı kedi yayınevi·Kitabı okudu