DilekUmay

DilekUmay
@dilektay
Sahi benim mi içim karanlık Yoksa gece mi?
Sonra uykuların yitiyor Ve sen bir ağrıyı gecenin kundağına sarmaya başlıyorsun Geceden daha karanlık bir içim var benim Köşede erimiş mum sarkıtları “Kısık sesle bir suskunluk çalıyor şarkıda Rafetti galiba... Sonra sustu gece Kayboldu ay Ve koşarak geldi kış Sonbahardan sıyrılarak...” Ahmet Taş Nabzım
Ahmet Taş Düşüncesi
DilekUmay
Kaleminize sağlık emek var olsun 💐👍
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kitap Okuma Kulübü
Yüreğiniz de çiçekler solmasın Merhaba arkadaşlar Kitap okuma grubumuza tekrar alım yapacağız ayda bir kez alınmaları yapıyoruz Sizlerde kitap okumayı ve kitap okurken küçük etkinliklerle eğlenmeyi seviyorsanız aramıza katılın Kitap seçimimiz aylık olarak belirlenir. Kitap sonunda 5 soruluk testlerimiz olur ve kitap bitiminde analiz yaparız. Araştırma görevleri yaparak yeni bilgiler edinirsiniz Kitap bitiminde kitap ile ilgili film varsa hep beraber film gecesi yaparız Kitap okuyacaklar ve aktif olacak arkadaşlar benimle iletişime geçebilirsiniz. Grup sadece intagram üzerinde kurulu başka bir sosyal medyada yoktur.
DilekUmay
Her gün daha çok okuyup araştırıp daha çok öğreniyoruz ve daha çok sıkı dostluklar ediniyoruz. Okuma grubunda olmaktan çok mutluluk duyuyorum. Yeni arkadaşların da aramıza katılımlarını bekliyoruz. 🌹☕📘