HAYATIMDA BENİ BU KADAR ETKİLEYEN BAŞKA BİR KİTAP OLMADI BU ZAMANA KADAR. HER OKUDUĞUMDA AYRI DUYGULAR TATTIM. BENCE HERKES HAYATININ BİR DÖNEMİNDE BU KİTAPLA TANIŞMALI
BENZERSİZ BİR KAFKA YORUMU....Sistemde küçük bir insan olmaya ara verirseniz, küçük bir böcek olursunuz ve aileniz dahil hiç kimse sizi sevmez, istemez ve tiksinir. Her daim masum olarak anılan küçük kardeşiniz bile bir zaman sonra değişmeye başlar. Kendi hayatına müdahale olduğunda, kendi yapması gerekenler, sorumlulukları arttığında, ödün vermeye başlaması gerektiğinde artık o da sizi istemez ve “artık gitmeli! ondan kurtulmalıyız” der…
Kürk Mantolu Madonna’yı okuduktan sonra herkes kendini buluyor. Kimisi Raif karakteri, kimisi ise Kürk Mantolu Madonna (Maria Puder), kimisi Hamdi Bey kimisi anlatıcı ama mutlaka birini görüyor. Bende kendimi gördüm, hemde çok benzettim