Geçende kuzenimin söylediğine göre babam" Kitap okuyor sürekli, tamam bu kötü bir şey değil ama biraz da ders çalışsın." gibi bir cümle kurarak dert yanmış. Ve tabii kitap alışverişi yapınca yanımdakileri "Annemlerin haberi yok sakın söylemeyin" diye tembihlediğim için yanımdakiler de alıştılar sanırım bu duruma. Ya da alışmak zorunda kaldılar diyeyim :))
Evet evet kitaplar iyi ki varlarr💙💙