Bir solukta okumuştum bu harika kitabı. Yaşanılanların, olayların tam içinde hissederek. Ne? Nerede? Nasıl? ve Ne şekilde? Tüm sorularınızın cevabı tam olarak da bu kitabın içinde.
Eğer duygusal bir insansanız eğer ağlamanız garanti, öylesine derin yaşanmışlıklar...
Keyifli okumalar dilerim