Ne zamandır alıp okumak istediğim bir kitaptı ama şimdi bitirince niye bu zamana kadar erteledim merak ediyorum. Harika bir kitap ırklar arası ayrımcılığın çocuk gözünden hikayesi çok çarpıcı. Bruno bence "şeker portakali"ndaki Zeze kadar etkileyici ve unutulmayacak bir karakter. Çocukların gözünden hikayeye yön verilmesi benim icin her zaman çok etkileyici oluyor ve sanki biz büyüklerin dünyasına daha objektif bir gözle bakmamiza yardımcı oluyor gibi. Ama o sonu bu kitabın sonu kalbinizde kesinlikle derin bir yara bırakıyor.
Bir annenin oğluna yazdığı mektuplarını oluşan bu kitapta Atatürk, Türk, değerlerimiz, adetlerimiz, şanlı gecmisimiz ve inanislarimiz ile ilgili çok güzel bilgiler buldum ara ara çocuklarınıza da okuyabileceginiz harika bir basucu kitabı.