Kübra

Kübra
@disfrutooo
Madem insan kal adında bir beladır
Öğrenci Dyt
öğrenci
2003
10 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Şöyle bir bakayım dedim de zaman gerçekten su gibi akıyor daha dün gibi hatırlıyorum bu postu attığım zamanı şu an 21im

Kübra

@disfrutooo
·
19 yasinda oldum babam hala bana ve kardeslerime bu şarkıyı bana kim söylerse ona cikolata alcam istedigini alcam diyor neşeli bir şekilde ehehe çok iyi olay (': Çok tatlı bir şarkı isteyen varsa link ekliyorum: youtu.be/BEdWmDbSMxg
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Utanç duymak bir insanın gönlünde şerefli bir yaşam sürme arzusu olduğunu gösterir; acı da bir duygudur, çünkü incinen kısmın henüz çürümemiş olduğunu gösterir Baruch Spinoza
Bir çiçek tarlasına dönüştürebilir miyim Aylardır önünde durduğum bu dipsiz uçurumu? Ahmet Erhan
Yaşanmamış yaşamlar, dünyadaki kötülüklerin kaynağıdır Erich Fromm