Kübra

Kübra
@disfrutooo
Madem insan kal adında bir beladır
Öğrenci Dyt
öğrenci
2003
10 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Eğer birbirimizin düşüncelerini okuyabilseydik, bence bunun ilk sonucu, bütün dostluklar sona ererdi; ikinci sonucu çok iyi olurdu, çünkü arkadaşsız bir dünya çekilmeyeceğinden, insanlar birbirleri hakkmdaki gerçek düşüncelerini saklama gereksinimi duymadan dost olmayı öğrenirdi.
Reklam
Aslında bizler şimdiden yarınlarımızın konformistleriyiz.
Biz cehennemdeyiz ve lanetli olmaktan, sürekli acı çekmekten başka tercihimiz yok, birde bu azaptan sorumlu şeytanlar var.
Düşünüp taşınmadan sürekli binalar inşa ediyoruz. Dünya bir süre sonra yalnızca bir şantiye olacak.