Kitap kısa sürede bitti. Son 70 sf beni biraz yordu. Büyülü gerçeklik üzerine eserlerini yazdığını bildiğim için merakla okumaya devam ediyorum yazarı. Bu kitapta belirli bir kısımda bunu görüyoruz. Başı, ortası, sonu birbirinden farklı ilerleyişe sahipti. Betimlemeleri ve yazarın anlatıcı aracılığıyla aktardığı sorgulamaları ve fikirleri sevdim. Ama belli noktalarda heyecanlandığım halde çok fazla kopukluk olduğunu hissettiğim için hikayeye bağlanamadığımı hissettiğimi söyleyebilirim. Ortalama bir kitaptı.
3 karakter üzerinde ilerliyor. Aşk sarmalı var aralarında ama başka kitaplarda işlenişinden çok daha farklı şekilde ilerliyor. Anlatıcının aşık olduğu arkadaşının kendinden oldukça büyük nir kadına bellenmedik şekilde aşık olması ile ilerlerken ortalara doğru bunun dışına çıkarak büyülü gerçekliğe bağlanıyor. Söylenecek herşey spoiler olacağından bu şekilde açıklayabilirim ancak.