📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son sayfalar çoğu kitapta da olduğu gibi tek seferde bitti. Yazarın dili çok güzel zaten bu sayede anlamadan bitirdim kitabı. Ben daha merak unsuru fazla olacak sanmıştım sanırım yanlış beklentiyle başladım. Kitap her şeye sahip 18'lerinde ki Owen'ın, babasının yaptığı hırsızlıkların ortaya çıkmasıyla tüm parasını kaybetmesi ve kaçması üzerine annesiyle yaşadıkları dışlanmayı konu alıyor. İki zaman dilimi var. Diğer kısımda 1999 yazı olarak geçiyor ve Noah karakterini okuyoruz. Bir noktada hikayeler birleşti ama oraya kadar konudan oldukça bağımsız gibiydi bazı bölümler.
Bir noktada gerçekten hiç beklemediğim bir gelişme oldu ve o tek oturuşta bitirmemi sağladı. Onun dışında biraz daha aile draması gibiydi. Sıkmasa da 200 sayfa civarı olsa kitap çok çok daha başarılı olurdu diye düşünüyorum. Ama okuduğuma pişman değilim. Güzel bir okuma deneyimi oldu.