İnsan, tıpkı bir meyvenin çekirdeğini içinde taşıması gibi, kendi ölümünü içinde taşır demiştir, Rilke. Er ya da geç hepimiz ölümün gözlerine bakacağımızı biliriz, yine de o an hiç gelmeyecekmiş gibi yaşamayı seçeriz, Çünkü hayatta kalmak ve soyumuzu devam ettirmek bizim en güçlü dürtümüzdür. Ancak başka bir dürtü daha vardır bizi ayakta tutan, bizi hem hayata hem de bi diğerine bağlayan...Sevgi. ~Zeytin Ağacı~
Dizi Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
dizi ler..
dizi bakan var mi ve hangi dizi´ler bunlar, hangi kanal da - ATV - RTL - Netfix filan, hangisi ? (*malzeme)
“İnsanlar her zaman utanır… sırtlandan beterdik. Başa çıkmak için utancı ve yargılamayı icat ettik.” 🎞️ Rick and Morty
Dizi/Film
Ben seni çok sevdim, öyle çok sevdim ki en sonunda ben bittim, sen oldum. Sonra sen de bittin, aşk oldum. Ben sende sevmeyi öğrendim. Bir kusurun vardı, yalnız bir kusurun... Kalp Allâh'ın mülküdür. Sana meyledip atınca senin mi sandın?
Dizi/Film
Anılar zamandan bağımsız yaşarlar, başlangıçları ve bitişleri yoktur.
Dizi