Dilan

"Toplum"dan kastı neydi? Bir grup insan mı? Bu toplum denen şeyin özü tam olarak neredeydi?
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar birbirilerini hiç tanımıyor, karşılarındaki hakkında en ufak bir fikirleri yok. Kendilerini çok yakın iki dost sanıp asla birbirlerini anlamıyor, hayatlarını bu hatalarını fark etmeden geçiriyor ve içlerinden biri ölünce de arkalarından ağlıyorlar.
Alıntı
Yoksulluk kapıdan girince aşk pencereden uçup gider.
Alıntı
Açık bir yaranın acısı, yaşayan bir duyguya, sevginin bir fısıltısına benziyordu.
Alıntı
İnsanlar tüm hayatlarını birbirlerini kandırıp yalanlar söyleyerek geçiriyor ama daha da garibi, kimse buna özellikle içerlemiyor gibi görünüyor. İnsan hayatı öylesine halis, canlı ve şen şekilde ikiyüzlülükle dolu ki artık birbirlerini kandırdıklarının farkına bile varmadıklarını düşünmeye başladım
Alıntı