Selahattin Beyin yazdığı kitabı okudum ders alınması gereken bir kitap oldu hepimizin kendisine dikkat edip davranışlarına ve hal durumuna çeki düzen vermesi gerek okuduğum her satırda her cümlede etkilendim bu kadar beğenerek okuyacağımı düşünmemiştim Allah razı olsun kitabı yazan Yazarımızdan Allahdan başarılarının devamını ve bizlere faydalı kitaplar yazmasını Allahdan diliyorum