Dlryc1

Dlryc1
@dlryc1
Bazen sadece gitmek istersin.. Instagram.com/dlryc1
Keşke..
📌Keşke hep çocuk kalsaydık da, en büyük yaramız dizimizdeki yara olsaydı.😞
Reklam
Ruhu çok ağrıyordu her zaman gülüyor gibi olmuş olsada. -Şekerporkalı
Aşk
... Sen, aklım ve kalbim arasında kalan, En güzel çaresizliğimsin. Gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık. O kadar kalbimdesin ki... ... 'Cemal Süreyya
Ýar demlendik bir kere hasretinle artık gelsen de eyvallah gelmesen de
Fazla fedakarlık ,fazla vefasızlık getirir.