İnsanların cahilliği yok mu, işte bütün suç bundaydı! Eğitime değer vermedikleri gibi çocuklarla uğraşılmasını da işi gücü olmayan bir adamın tuhaflığı sanıyorlardı.
Kendinizi sınıfın bir parçası, öğrenenlerden biri olarak görmeye başladığınızda bunun ölçüsü teneffüste onlarla top oynamak bile olabilir. İleride öğrencileriniz sizin onlara ne öğrettiğinizi unutacak, unutmadıkları tek şey sizin onlarda bıraktığınız duygu olacak.