Bir Blogger, takipçileri olan bir kitap yorumcusu değilim. Nacizane bir kitap kurduyum. Güçlü bir kalem de değilim elbette. Kendime kitap günlüğü tutuyorum sadece :)
Son bir kitap daha olmasının verdiği rahatlıkla okuduğum ve finalinde binlerce soruyla ve şaşkınlıkla kaldığım serinin en güzel kitabıydı. Dördüncü kitabın kafamızdaki tüm soruları yanıtlayacağını umuyorum.