Genelde olaylar karşısında bir tepki verir, sosyal medya ile ortak ve farklı düşüncelerimi bildirirdim. Ne yapılması gerektiği hakkında insanlara fikir vermeye, kendimce uyandırmaya çalışırdım. Bir süredir hiç bir olaya tepki vermiyor ve bu konuda konuşmayı reddediyorum. Siyasi bilgimin yeterli olmadığını bilmekle birlikte, nerede hata yaptığımı görüyor ve kabulleniyorum. Kendimce yas tutmam gerektiğinde siyah giyiyor , üzülünce sadece üzülüyorum. Hatalı bir olay gördüğümde bu konuda siyaset yapmıyor ve kendime sadece çıkış için kapı açmaya çalışıyorum. Çünkü herşeyi bir kenara koydum ve artık bu ülkeye ve insanlığa dair hiç birşeyin benim istediğim şekilde olmayacağını biliyorum. Bana duyarsız diyebilirsiniz. Duyarsız görünmenin ve herşeyi kendi içinde yaşamanın mutluluk olduğunu hissediyorum.