Tahir

Tahir
@dmrtahir
Eski Okur Xwe nas bike.
"Öyle bir yüzdü ki o, onu görenin hayatı bir daha eskisi gibi olamazdı, zaten olmadı da"
Edebiyat & Roman
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayır, hava değil bu soluduğumuz. Çaresiz insanların yakarışları!
Deprem
Kimi ölmekten korkuyor, kimi nasıl öleceğinden!
1000k
Unutmamak dileğiyle...
Deprem

Tahir

@dmrtahir
·
"Buradan dışarıya çıkınca hiç kimse bize merhamet edecek değildir. Her şeyi inkâr edecekler ve her şeyi unutmak isteyecekler. Hatta bizi bile! Hem bizlerden çoğu da bütün bunları unutmak isteyecektir."
Alıntı