Durmadan hayatı ve beklentilerimizi tanımlamaya çalışıyoruz. Ama hayat öyle işlemiyor. Bir dakika önce yaptığınız tanım şimdi geçersiz oluyor. Tanımlayacak zaman yok. Yaşayın sadece.
Hayat seni öyle bir noktaya getirir ki kendini sevdiklerinle savaşırken ve nefret ettiklerinle sevişirken bulursun. Üzülürsün. Pişman olursun. Sonra biraz zaman geçer ve tersinin bu dünyada işlemediğini anlarsın.
Bazı alıntılar o kadar anlamsız ki neden yaptığınızı anlamıyorum :)) Bağlam yok, neden-sonuç yok, analiz yok, sentez yok...
"Kapıyı açtı ve çıktı." şeklinde alıntılar var :) eee?