Artık önümde olandan kaçabilmek için durmak, geri dönmek, hayatın, mutluluğun çürüyüşünün kaçınılmazlığını, acının ve ölümün tek gerçek olduğunu görmemek için gözlerimi kapamak yoktu."
"Ne zaman iyi olanı arasam yalnızdım,tamamen yalnızdım. Ne zaman kalben hissettiğim ahlaken iyi olma isteğimi dile getirmeye çalışsam aşağılama ve alayla karşılaştım. Ne zaman alçak tutkunlarıma yenik düşsem takdir, teşvik edildim. İhtiras, güç sevgisi, bencillik, zamparalık, gurur, öfke, intikam, bunların tamamı saygın addediliyordu."