Boşvermek gerekir bazen.
Bazen unutmak ...
Hatırlamamak, bazen "yokmuş" gibi davranmak...
Belki umursamamak ,bazen gitmek gerekir ve ardına bakmamak...
Uzaklaşmak unutmak...
Evet kacmaksa kaçmak...
Bazen sil baştanlar gerekir...
-Belkide mutluluk bazenlerin ardında gözlenmiştir..
•Anonim
Lotte'yle ilgili bir ümidin var mı ya da yok mu diye soruyorsun . Güzel , birinci durum söz konusuysa ,ümidini kesme, arzularının gerçekleşmesine çalış: ikinci durum söz konusuysa toparlan ve tüm gücünü tüketen bu sefil duygudan kurtulmayı dene diyorsun.
-Dostum! Söylemek kolay, gerçekleştirmek zor .
Sinsi bir hastalığın önlenemez şekilde her geçen gün ölüme yaklaştırdığı bahtsız birinden,hançerle işkencesine bir anda son vermesini isteyebilir misin ? Gücünü tüketen hastalık, aynı zamanda ondan kurtulma cesaretinden de onu yoksun bırakmaz mı?
Zira kadınlar bu konuda duyarlıdırlar, haklılar da . İki hayranın iyi ilişkiler içinde birbirine katlanabilmesi,her ne kadar sık karşılanmasa da ,kadının lehine bir durumdur .