It Ends With Us’ı bitirdiğimde kitabın sonundan çok tatmin olmuştum. Yazar kitabın başlığını da, olayları da, vermek istediği mesajı da çok yerinde ve güzel bir şekilde anlatmıştı. Açıkçası ikinci bir kitap çıkarcağını duyduğumda bunun sadece bir popülerlik yakalamanın ardından yazılan zorlama bir devam kitabı olcağını düşünmüştüm ve bu düşüncem pek de değişmedi. Fakat bu kitap da anlatımdan ve dilinden kendisini okuttu. Sosyal medyada yapılan bir çok yoruma katılıyorum. Bence de çok problematik kısımlar var ama maalesef gerçek hayatta da böyle olaylar var. O yüzden o konuda çok eleştiremeyeceğim. Atlas ve Lily’nin ilişkisini okumak çok keyifliydi. Atlas’ın karakterini daha da bi sevdim bu kitapta. Kısacası güzel ama gerekli olmayan bir kitaptı.