Kitap yanlış batılılaşmayı çok güzel bir şekilde ele almıştır. Gözümüzün bazen hiçbir şey göremeyeceğini ve bazen elimizdekinin bizim için özel, iyi olduğunu hayatın rehavetine kapılıp kaybedilmemesi gerektiğini savunmuştur.
Kitap beni içine aldı ve bir süre bırakmadı doğruyu söylemek gerekirse. Yazar kitabı çok akıcı bir şekilde ele almış mutlaka okumalısınız dediğim bir kitap oldu
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202057,3bin okunma
Herkesin hayatının bir döneminde okuması gereken bir kitaptır hayatın gerçekliğini güzelce ele almıştır Hamsun. :))
Akıcı ve etkileyici aynı zamanda kafa karıştırıcı