Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk okumaya başladığımda sıradan, oratalama güzellikte bir roman okuyordum. Gitgide sıkılmaya bile başlamıştım. Çok sıradan bir kitaptı benim için. Sonra son 75 sayfasına yakın kitap tamamen kalbimi kazandı. Sonu acayip güzeldi. İlk önce kitabı size bağlıyor, sonra karakterlerin ölümlerine ağlarken bambaşka bir olay gelişiyor ve bu sefer kalbinizi kazanıyor.
Atatürk'ün beğendiği ve önerdiği bir kitabın kötü olmasını bekleyemezdik. Finlandiya'nın yükselişini çok sürükleyici bir dille anlatmış. Okurken asla sıkmıyor. Ayrıca o kadar zorluk çekmiş, cahilleşmiş halkın kendini geliştirme çabalarına da hayran kalıyor insan. Her ne kadar benim seveceğim tarzda bir kitap olmasa da çok sevdim. Favorilerim arasında kalıcak