sinem incecik

sinem incecik
Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasındaki boşluğum.”
“Oy birliği gününde,ret oyu vermek mi? Onlar yüzünden utanç,acı ve dehşet içindeyim. Sahi,kimdi onlar ? Peki ben kimim; “ onlar” mıyım yoksa “Biz”mi?”
Sayfa 139·Kitabı okudu
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Cennettekilere iki seçenek sunulmuştu;ya özgürlüksüz bir mutluluk ya mutluluksuz bir özgürlük “
Edebiyat & Roman
“Biz” Tanrıdandır;”Ben” ise şeytandan…”
1000Kitap

sinem incecik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·292 syf.·
6 günde okudu
·
2023 52. kitabı
Franz Kafka
7.2/10 · 3.497 okunma