sinem incecik

sinem incecik
Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasındaki boşluğum.”
“Kim yaşamından memnun ki? Gördüğüm herkesin yaşamı berbat…”
Reklam
“Kim ölülere acır ki? Ah yavrum,yaşayanlara acımıyoruz,kendimize acımıyoruz… nerede kaldı ölülere acımak!”
“Ölüm herkesi rahatlatır,şefkatle doludur. Ancak ölünce dinlenirsin derler ;doğrudur yavrum. İnsana dünyada huzur mu var?”
Sayfa 51·Kitabı okudu
1000Kitap

sinem incecik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·479 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2023 19. kitabı
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma
“Sanki her şey başka türlü olabilirdi,başka türlü oynanabilirdi.”
Sayfa 475·Kitabı okudu
1000Kitap
Reklam