sinem incecik

sinem incecik
Olduğum şeyle olmadığım şey arasında,hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasındaki boşluğum.”
“-mış gibi yapmaktan usandım Albayım…”
1000Kitap
Reklam
“Sözler beni delip geçer;yaralanıyorum oysa…”
“ Benim bu insanların içinde ne işim vardı ?”
“Ben ölmek istemiyorum,yaşamak ve herkesin burnundan getirmek istiyorum.”
“Ben ve benim gibi,kabuslarından başka kaybedecek bir şeyleri olmayan ruh proletaryası,bu dünyadaki yerini ancak büyük bir oyunun içinde bulabilir.”
Reklam